شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد

  • کد خبر: ۲۲۴۷۸۳
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد
تیم ملی فوتسال ایران با شکست تایلند، عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۴ را به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقه نهایی جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۴ با شکست ۴ بر یک تیم ملی تایلند، عنوان قهرمانی این دوره را به خودش اختصاص داد. شاگردان وحید شمسایی که با شکست ازبکستان به این مسابقه آمده بودند از همان ابتدا با توپ پر وارد شدند و در همان دقیقه اول روی یک کار تاکتیکی توسط مهدی کریمی به گل رسیدند.

چند دقیقه بعد سعید احمدعباسی روی حرکت زیبای مهرداد اولادقباد موفق شد با یک ضربه رباح ماجری دروازه تیم میزبان را برای دومین مرتبه باز کند تا تماشاگران تایلندی داخل سالن خیلی زود از کسب عنوان قهرمانی ناامید شوند. نیمه اول مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید تا ۵۰ درصد راه قهرمانی ملی پوشان کشورمان طی شود.

نیمه دوم مسابقه با حملات پردامنه تایلندی‌ها شروع شد و در دقیقه ۲۶، سورن‌ویچیان، کاپیتان تیم ملی تایلند در یک مصاف تک به تک دروازه گلر کشورمان را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

اما این اختلاف و شادی گل تایلندی‌ها تنها یک دقیقه ادامه داشت و علی اصغر حسن زاده کاپیتان باتجربه کشورمان موفق شد گل سوم ایران را از روی یک حرکت تاکتیکی برای ضربات شروع مجدد بدست بیاورند.

در حالی که هنوز ۷ دقیقه به پایان مسابقه مانده بود سرمربی تایلند تصمیم به پاورپلی کرد و این اتفاق هم برای این تیم نتیجه‌ای نداشت. در دقیقه ۳۵ و روی یکی از حملات تیم ملی تایلند، باقر محمدی گلر تیم ملی ایران که در این بازی بدون شک یکی از ستاره‌های کشورمان بود، توپ بازیکن حریف را گرفت و از همان جا دروازه خالی حریف را به زیبایی باز کرد.

تعداد بازدید : 1003
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->